domingo, 21 de enero de 2007

In hostel reitory. 3ª noite














Andamos aquí un par de sonámbulos aghuantando o tirón, porrom pom pom. Aproveitamos que non están os xefes para verquer eiquí estas nosas disquisicións noctámbulas. Escribe tí Kris.

Bueno, pois eu vouvos contar o que hoxe aconteceu: comezamos a noitiña cunhas excelentes pitchas traídas do Val Miñor, e voltamos falar do tema que vos imaxinaredes (longo e deitado) cando de súpeto chegaron os homes de Jarrelson. .........(os nosos colegas vixiantes). Total que vendo que a conversa non saía de temas universitarios e conveniles, o Gelucho e mais eu fomos buscar algo de música e parece ser que a que trouxemos fixo o efecto NANA e ós poucos foron marchando todos ós seus respectivos recunchos de paz para entregarse ós brazos de meu máis querido amigo MORFEO. Gheluuuuuucho sos.

As pitchas do Vall Miñor eran de moitos ingredientes, será por iso que che eran tan saborosas, Larpeira!!!

Eu é que me parto de risa. Creo que a pitcha tiña algún ingrediente perxudicial. Aseeeeeeeeeeeeer.

A ver como queda isto no blog. E que nós che somos novatos nestas cousas.

Bikos de Kris e Gelucho. Resistentes nocturnos pro-convenio xusto.

A foto é unha travesura informática que desmerece moitísimo o orixinal.

7 comentarios:

Un pechado dijo...

Sodes un par de petardos. Imos perder credibilidade. Se Einstein erguese a cachola ....

Un pechado dijo...

Ola, eu sonche dun sitio moi guai e penso que esta xente quéreme foder. Bueno perdón, o que quero dicir e que está moi ben isto do peche pero comigo non contedes que teño moitas cousas que facer.

Un pechado dijo...

Mensaxe encriptada: o non ter que facer................

Un pechado dijo...

Síntoo pero o pechado este do carallo son eu, ja, ja.

Un pechado dijo...

I love you very much convenio xusto y punto y se acabó y no me toques el chilindrín. Toda la culpa la tiene el señor Gago que ayer se gagó por la pata y hoy se hizo un gagarín.
Menos mal que esto es anónimo.
mmmmmmmm

Anónimo dijo...

Sería moi interesante facer un mini-video dalgunha actuación do peche (colocación de pancartas, por exemplo) para poñer no youTUBE e no BLOG.

Anónimo dijo...

¿con qué programa fixestes esa foto?
Grazas, un pechado dende casa